lördag 30 april 2011

Tidig morgon

Varför ska mina barn vakna så förbannat tidigt på helgerna. 5.15 började Ludwig röra sig och ville gå upp. Nu har det varit full fart i över en timme och jag är helt slut. Så fort Tommy vaknar ska jag snöra på mig skorna och ge mig ut i spåret. Ska bli lovely. Hade vilodag igår då tden bara försvann så jag hann inte få till någon träning. Men idag så. Bara 11 dagar kvar så det gäller att ligga i :-)

Idag är det Valborgsmässoafton. Vi har inga planer men jag funderar på att dra en sväng till Skövde. Skulle vilja kolla lite affärer. Helst själv utan barn. Var i Lidköping igår och kolla. Hade Ludwig med mig. Även om han sov så blir det så brötligt med vagnen och allt. Man kommer inte runt i affärerna riktigt och jag blir mest stressad och skiter i att kolla. Får se om jag kan få med någon vänlig själ.

Måste städa lite oxå. Aptråkigt. Speciellt är man ser vad det kommer bli för väder. Strålande sol och 11 grader nu och då är klockan bara 7. Underbara vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar