fredag 29 april 2011

Lite dålig uppdatering i veckan. Började skriva i tisdags men något kom i mellan.

Jaha vad har hänt i veckan då?
Jag har blivit förbannad på KSS efter dom avbokade tiden vi hade där i tisdag när vi var på väg till skövde. Blir mer arg när jag på onsdagen får en ny tid till en annan läkare. Torsdag ringer jag dom och förklarar att vi SKA ha tid till den första läkaren för det är tll henne remissen är ställd och det är henne jag pratat med i telefon. Vi får då en ny tid 24 maj. Så nu får vi vänta ytterligare en månad  pga att dom avbokade. Den som blir lidande är Ludwig som får ha ont i magen. Fattar inte hur dom tänker när det handlar om barn. Dom skulle be läkaren ringa mig iaf innan för medicinerna är slut.

Mycket motion i veckan. 2 löp pass i måndags 1 i tisdags. onsdag intervalla jag och igår gick jag runt sommarland. Skönt att röra på sig men med kroppen händer inget. Fortfarande lika fet. :-(

Idag ska vi åka till Lidköping och sjunga. Vi ska ÄNTLIGEN få träffa Ida och Rasmus igen. Är ju 2 veckor sen sist. Trött är jag oxå sover som en kratta den sista tiden

nu frulle

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig fredag:) Låt det aldrig mer gå 2 veckor mellan vi ses...

    SvaraRadera