söndag 1 maj 2011

1 Maj

Idag fyller barnens kusin Pontus 10 år även Samuel fyller 10 idag. En av mina äldsta vänners pojk. Tänk vad tiden går fort. Jag som inte är en dag äldre ;-) GRATTIS till er !!!!

Händer inte så mycket här idag. Var en sväng i stan på förmiddagen. Nu är Tommy och Melwin i garaget. Jag och Ludwig grejsar inne. Ska egentligen springa ikväll men har fått så sjukt ont i magen. Har fått det den senaste tiden så fort jag äter. Vet inte vad det kan bero på. Möjligen magkatarr lr något annat roligt. Har ju telefontid med min läkare på torsdag så jag får väl fråga honom vad det kan vara.

Tänker lite extra på min kära vän idag. Hennes morfar fick hjärtattack igår fm och fick åka ambulans på eftermiddagen ramlade hennes mormor och fick åka samma ambulans med samma personal. Idag firar dom 60 årig förlovningsdag på varsitt sjukhus. Skickar MASSA styrkekramar till er alla..

Mina tankar finns på annat håll idag oxå. Hos vänner som har det tufft. Ni vet vilka ni är... MASSA kramar till er oxå.. Ni vet att jag finns

Nu blir det tvättvikning.. Har nog Sveriges största att vika

2 kommentarer: