måndag 18 april 2011

Måndag

Ny  vecka nya tag. Har lämnat barnen på dagis nu och väntar på att Anna ska komma. Hon ska piska mig i spåret. Kommer väl dö. Förlåt Anna i förväg för att jag sinka dig så :-S

Magen har ballat ur. Förstår nu folk med magkatarr. Kan fan inte äta något och värker hela tiden. Tog en tablett av Tommy igår men den verkar inte hjälpa lr så gör den det och jag skulle mått ännu värre egentligen.

Har redan hunit med några avcheckningar på min att göra lista. Pratat me KSS ang Melwins hals. Den är fortfarande svullen men inga tecken på bakterier. Sköterskan skulle prata med läkaren och se vad vi ska göra. Stackars Melwin kan ju inte andas på nätterna. Han snarkar som en hel karl och har andningsuppehåll. Vågar inte ens ha honom sovandes i sin egen säng utan han får sova hos oss så vi har koll på honom. Otäckt låter det.
När jag var liten lät jag precis så om inte värre. Hade andingsuppehåll på flera minuter. Mamma spelade in det en gång och lät läkaren lyssna. Då blev det fart. Halsmandlar togs bort och körtel bakom näsan skrapades. Misstänker att det är så dom kommer göra med Melwin.

På onsdag ska jag till vårdcentralen, Har bokat tid för att kolla mitt blodtryck. Hade tydligen lågt i sommras och det kan vara förklaringen till min yrsel och svimningskänsla. Vi får väl se vad det visar. 3 ggr ska man testa med en vecka imellan sedan får man tid till läkaren.

Nä nu ska jag sätta lite fart Anna kommer nog närsomhelst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar