söndag 15 maj 2011

Halllååå

Ursäkta min brist på inlägg men jag har inte kommit in på bloggen. Vet inte vad det varit för fel. Sen har tiden varit knapp.
Var inga vattenkopper utan en kraftig halsfluss. Åkte till jouren onsdag kväll och dom konstaterade det. pencillin i 10 dagar. Jobbigt att se dom små har så ont. Hela tungan var full av blåsor. Nu är han på bättringsvägen och har börjat äta igen så imorgon blir det dagis. Får börja om igen med hörapparaterna känns det som. Har inte velat använda dom nu när han varit sjuk.

Tjejfest igår. Först var Therese här från I4beauty och hade sminkkurs med oss. Hon sminkade mig och jag blev skit snygg ;-) Ska lägga in bild sen. Efter det grilla vi och drack massa alkohol . Åkte in till Skara men det kunde ju lika gärna kvittat.. Typ 100 pers ute.. Varför lär jag mig inte. Som tur va hade vi privatchaffis så vi kom hem ganska snabbt igen.
Lina blev kvar och vi snacka skit i köket till 3. Städade undan allt och startade diskmaskinen. Skönt att komma upp  med alla flaskor borta.
Gick upp 9 och mår faktiskt bra. Tommy och Melwin har kommit hem och förmodligen har Tommy åkt på Ludwigs skit för han har nt i halsen. Ligger i soffan och sover nu.

Ska snart åka in till mamma och äta middag och hämta hem lillskrutten. Han har sovit där i natt.
 Nu lite plockande och en kaffe till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar