måndag 9 maj 2011

Måndag

Har idag för 5011 gången startat mitt nya liv. Inget godis lr fika bröd. Förstår inte varför jag ska ha så himla svårt för att låta bli. I höstast hade jag världens bästa karaktär och åt rätt och tränade.. Gick då ner 7 kg oxå så jag vet ju vad jag ska göra för att lyckas. Så idag kör vi igång igen.
Har lite beslutångest över hur jag ska göra med gymkort. Känns ovärt att betala massor nu över sommaren. Bättre att försöka springa gå cykla hoppa studsmatta åka inlines och sånt ist och köpa kort i augusti. Vi får se hur jag gör.

Ludwig har feber :-( Dom tyckte han varit varm på dagis idag men när dom tempa var det inget. jag tyckte han var varm förut och tempade 38.8. Jätte kul. Hoppas han är lite piggare imorgon så vi kan åka till Döv och hörselverksamheten. Ska träffa specialpedagog och kurator. Men med lite alvedon i kroppen ska det nog gå.

Imorgon är det äntligen dags för VÅRRUSET. Det kommer gå åt h-lvete men vi ser det som en kul grej och hoppas vi får en fantastisk kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar